Klantenservice


Bezoeken
Het duikcentrum aan de monumentale Markt in Brouwershaven is de plaats waar u voor alle duikgerelateerde zaken terecht kunt.
Wij zijn gesitueerd in een mooi groot pand op een unieke locatie te midden van de allermooiste duiklocaties van Zeeland. 


PostNL
Dolphins is voor de bezorging van uw bestelling in de online-shop een samenwerking aangegaan met PostNL.   Uit onderzoek is gebleken dat PostNL het beste aansluit bij de wensen van onze klanten. Dit heeft zowel betrekking op de optimale service voor het leveren van de goederen, het retour sturen van de goederen, het informeren van de klant, alsook het volgen van uw pakket via de computer (zgn. track & trace).

Dagelijks verwerken wij alle bestellingen zodat uw bestelling direct de volgende dag al geleverd wordt door PostNL. (indien voorradig) De meeste producten leveren wij zelfs gratis binnen Nederland, vanaf 100,- 

Suggesties 
Heeft u suggesties waarmee wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per mail. Wij verbeteren onze dienstverlening voortdurend en stellen uw reactie daarom zeer op prijs.

Klachten
Dolphins vindt kwaliteit van dienstverlening en producten dusdanig belangrijk dat hier dan ook geen concessies voor gedaan moeten worden. Toch kunnen er onverhoopt situaties voordoen waarbij u als klant niet geheel tevreden bent. Wij willen dan graag weten wat er naar uw mening beter kan. Wij zullen dan alles in het werk stellen om uw opmerkingen en/of ontevredenheid naar ieders tevredenheid op te lossen.

Wat is belangrijk bij klachten?
Zorg ervoor dat u de klacht zo gedetailleerd mogelijk beschrijft!
Vermeldt uw adres, telefoonnummer en e-mailadres waarop Dolphins u kan bereiken.
Indien de klacht te maken heeft met een levering vermeld altijd het ordernummer en artikelnummer. Uw klacht zal door ons strikt vertrouwelijk behandeld worden.
 

Werkwijze:
Indien u een klacht heeft over Dolphins kunt u dat ons bij voorkeur schriftelijk laten weten. 
U kunt een e-mail sturen naar klantenservice@godolphins.nl en Dolphins zal u per e-mail bevestigen dat zij de klacht heeft ontvangen en vervolgens binnen 5 werkdagen contact met u opnemen. 
 

Openingstijden:

april t/m juni
woensdag t/m zondag 9.00-18.00
juli t/m augustus
7 dagen geopend 9.00-18.00

september t/m oktober
woensdag t/m zondag 9.00-17.30
november
woensdag t/m zaterdag 10.00-17.30
december/januari 
woensdag t/m vrijdag  10.00-17.00
en op afspraak
februari  t/m maart
woensdag t/m vrijdag  9.00-17.00

Neem contact op
* Verplichte velden